ვისაუბრეთ მოსწავლეთა დიფრენცირებაზე. განვსაზღვრეთ, თუ როგორ გადავანაწილოთ დავალებები მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობების გათვალისწინებით. ვიმსჯელეთ, პროექტისთვის რა ტექნიკური მასალები არის საჭირო. კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტის გეგმას და მივეცით საბოლოო სახე.
პროექტის ჩეკლისტის საშუალებით კიდევ ერთხელ გადავხედეთ ჩვენს პორტფოლიოს.
პროექტის ჩეკლისტის საშუალებით კიდევ ერთხელ გადავხედეთ ჩვენს პორტფოლიოს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий